Usein kysytyt kysymykset

Onko majoneeseissa käytettävä kananmuna pastöroitu?

Kyllä, Rollsin majoneeseissa käytettävät kananmunat ovat pastöroitu.

Löytyykö Rollsin valikoimasta gluteenittomia tuotteita?

Kaikki Rollsin hampurilaiset ovat saatavilla gluteenittomana, lukuun ottamatta kanahampurilaista.

Mistä löydän Rollsin tuotteiden ravintoarvot ja allergeenit?

Kaikkien Rollsin tuotteiden ravintoarvot löydät sekä kotisivuiltamme tai Rollsin sovelluksesta.

Mistä löydän Rollsin tuotteiden hinnat?

Rollsin tuotteiden ohjehinnat löydät kotisivuiltamme. Huomaathan, että hinnat saattavat vaihdella toimipisteittäin. 

Mistä Rollsin hampurilaisissa käytettävät naudanlihapihvit ovat peräisin?

Hampurilaispihvit valmistaa kotimainen Pietarsaaressa toimiva yritys Oles Fast Food Ab Oy. Pihveissä käytetään kotimaisen naudanlihan lisäksi tanskalaista ja saksalaista naudanlihaa. 

Mikä on Rollsin sovellus?

Rollsin sovelluksesta löydät lähimmän Rolls-ravintolasi ja saat tietoa tulevista kampanjoista ja kilpailuista. Voit myös hyödyntää kuukausittain vaihtuvat etukupongit sovellusta näyttämällä. Löydät sovelluksen nimellä Rolls App Storesta ja Google Playsta.

Mistä löydän Rolls-ravintoloiden yhteystiedot ja aukioloajat?

Löydät Rolls-ravintoloiden aukioloajat ja yhteystiedot helposti Rollsin kotisivuilta tai sovelluksesta.

En ollut tyytyväinen ostamaani Rolls-tuotteeseen. Kuinka toimin?

Annathan aina palautteen suoraan ravintolassa, jos mahdollista, niin henkilökunta saa mahdollisuuden korjata virheensä jo paikan päällä. Muussa tapauksessa voit lähettää palautteen Rollsin asiakaspalveluun lomakkeen kautta. Lisääthän mukaan kuvan kuitista sekä virheellisestä tuotteesta – ne nopeuttavat palautteesi käsittelyä.